Bahan Pewangi

haiiiii ! ok harini sejujurnya aku malas nak buat revision banyak-banyak . selak sikit-sikit je . sekadar mencuci mata gitu . ok sebenarnya aku tengah kemas barang-barang sikit . then......."fuyooo" banyaknya bahan pembantu harianku kekeke . nah tengoklah tengoklah . sekarang baru aku sedar dan faham kenapa laci aku selalu penuh . rupanya bahan pewangi ni dah terlebih dos rupanya . tapi ada yang jarang aku pakai sebab mahal . eh tipi satu je yang jarang pakai yang wonderstruck tu je . yg lain selalu pakai dan ada yang dah tak pakai . kenapa ? bau kuat sangat . sampai aku boleh masuk ke kampung pening lalat tanpa sedar lah senang cerita . lol . ok sebenarnya kan sekarang , aku macam dah tersuka pulak dengan perfume ni semua . sebab bagi aku kan , perfume ni banyak membantu dalam tugasan harian kita . lagi-lagi pelajar yang nak belajar tu . bila pakai perfume rasa macam fresh sangat . tapi kalau perfume yg kita suka jelah ek . hahahah . i nak kumpul duit ok byee