PMR 2013

Assalamualaikum and good morning/evening/afternoon/night . ehemmm , aku dah delete semua post lama . seperti yang sedia maklum aku kalau bab-bab mendelete ni memang power kuasa 7 . ecehh . biarlah kan nak delete ke nak apa ke bukan menceroboh hak asasi orang lain pun x) ok tutup cerita . hihihi . kepada semua PMR Candidates of 2012 , Tahniah untuk keputusan yang telah anda peroleh beberapa minggu yang lalu . tak kiralah 8 ke 7 ke 6 ke 5 ke 4 ke 3 ke 2 ke 1 ke mahupun 0 A , tetap tahniah ok . bukan senang nak dapat A tau ! B pun boleh cukur botak dululah . hahahah maaf , mitos semata-mata . tapi memang susah kan nak dapat A .
tapi seriously suka tengok yang dapat straight A's tu . lagi-lagi kalau geng-geng semua dapat A . sekolah aku yang straight A's dalam 23 kot . kalau tak salahlah dannn semuanya daripada kelas yang sama . kelas yang bakal aku masuk nanti . uhuks . eh taknak tanya ke aku form berapa ? ...... *krikk krikk* . ....form 3 & last batch of PMR . cuak ok . siapa jelah taknak dapat semua A kan ? semua orang nak . semua orang ada impian yang sama termasuklah aku ni . memanglah ada orang kata "alaa sokaylah kalau PMR tak dapat semua A . bukan apeape pun" meh aku asah pisau meh . bagi kalian mungkin but not for me . aku ni dahlah susah move on . jangan tempah maut ek . start pertengahan November aku ada buat revision sikit-sikit sekadar menyesuaikan diri . yelah nama pun azam nak dapat 8A kan . biar susah start sekarang jangan maut nanti hari . ecehhh . final ? final aku macam mana ? aku ? oh tidak sungguh menyedihkan . first day tu aku dah kena sakit perut (pp) . lepastu second last day aku demam . unfair betul . geram tau tak . demam dah lah teruk sampai tahap muntah-muntah semua . sungguh sadis hikayat final ku . lepastu aku just dapat 4A 4B . main separuh-separuh kurang gemar ni . redha jelah . perkara yang lepas jangan dikenang . hahahah . ok so next year aku akan busy sebusynya . dengan tuisyen lagi kan . tapi apa yang aku harap minta-minta akan menjadi kenyataan , Amin x)